TWOJA PRZEGLĄDARKA JEST NIEAKTUALNA.

Wykryliśmy, że używasz nieaktualnej przeglądarki, przez co nasz serwis może dla Ciebie działać niepoprawnie. Zalecamy aktualizację lub przejście na inną przeglądarkę.

 

Dział Studencki

Sprawozdawczość

Wniosek sprawozdawczy S

Wszystkie uczelniane organizacje studenckie działające na terenie Uczelni są zobowiązane do składania sprawozdań merytorycznych. W sprawozdaniu tym należy wskazać, jakie działania i aktywności podejmowała uczelniana organizacja studencka w danym okresie.

Wniosek sprawozdawczy S z rocznej działalności uczelnianej organizacji studenckiej należy złożyć do 15 stycznia danego roku w formie papierowej do Sekcji Wsparcia Organizacji Studenckich (budynek A-1, pok. 142) bądź elektronicznej na adres aktywnosc@pwr.edu.pl.

Wymagane dokumenty:

Wniosek sprawozdawczy S»

Zmiana danych uczelnianej organizacji studenckiej

Po wyborze nowych władz uczelnianej organizacji studenckiej należy dostarczyć protokół z wyborów w formie papierowej do Sekcji Wsparcia Organizacji Studenckich (budynek A-1, pok. 142) bądź elektronicznej na adres aktywnosc@pwr.edu.pl.

Dodatkowo wszystkie zmiany istotne dla funkcjonowania jednostki przy Uczelni dokonywane przez uczelnianą organizację studencką:

  • zmiany regulaminu wraz z kompletem dokumentów stanowiących podstawę prawną dokonanych zmian,
  • zmiana osoby opiekuna,
  • uchwałach podjętych przez organizację

muszą zostać, w terminie 14 dni od daty dokonania zmiany, zgłoszone do Sekcji Wsparcia Organizacji Studenckich wraz z właściwymi dokumentami, stanowiącymi podstawę prawną dokonanych zmian.

Politechnika Wrocławska © 2024